Odpowiedzi

2010-03-05T20:50:39+01:00
Najlepsza granica geograficzna Polski
1 1 1
2010-03-05T20:50:46+01:00
Miejsce wypoczynku,do łowienia ryb,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:53:36+01:00
Dostęp turystyczny umożliwiający spędzanie wolnego czasu, wakacji itp. Istnieje tam wiele zakładów turystycznych i ośrodków noclegowych głownie z powodu Bałtyku, które dostarczają miejsc pracy wielu osobą.Istnieją także zakłady zajmujące się połowem ryb czy też zbieraniem innych dóbr morza.Dzięki Bałtykowi istnieje w Polsce wiele portów umożliwiających nam transport drogą morską bezpośrednio z Polski.

Mam nadzieje, że to starczy. :)
2 5 2