Odpowiedzi

2010-03-05T20:54:56+01:00
Msze święte, w maju majówki, w październiku różanie, w adwencie droga krzyżowa i gorzkie żale
1 2 1
2010-03-05T22:04:02+01:00
MSZA ŚWIĘTA,MAJÓWKI(W MAJU),RÓŻANIEC(W PAŹDZIERNIKU),RORATY(W ADWENCIE),DROGA KRZYŻOWA/ GORZKIE ŻALE(W WIELKIM POŚCIE )
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:17:59+01:00
Marzec-kwiecień-droga krzyżowa i gorzkie żale
maj-nabożeństwa majowe
czerwiec-nabożeństwa czerwcowe
pażdziernik-różaniec
grudzień-roraty
3 4 3