Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:57:48+01:00
V₁=300h₁
V₂=300h₁+30=300h₂
h₁+0,1=h₂
zatem podniesie się o 0,1 cm
1 1 1
2010-03-05T20:58:37+01:00
Do akwarium o podstawie 0,1 m na 0,3 m wrzucono kamień o objętości 30 cm³. O ile mm podniesie się poziom wody w akwarium?


0,1 x 0,3 = 0,03 m²
10 cm x 30 cm = 300 cm²

30 cm³= 10 × 30 × H
30 cm³ = 300 x H

2010-03-05T21:02:31+01:00
10X30=300
30X10x1=300cm³

300/30=10
podniecie sie o 10 mm
wyskosc ma np 1 cm dlaatego X1
1 5 1