Odpowiedzi

2010-03-05T20:55:24+01:00
Objętość. Im większa temperatura, szybciej poruszają się cząsteczki, i potrzebują więcej miejsca wokół siebie.
2 3 2
2010-03-05T20:56:06+01:00
Odp.
Zmieniać się może tylko objetość bo obowiązuje zasada temperaturowego wzrostu objętości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T20:56:33+01:00
Zmieni się tylko objętość (wskutek rozszerzalności temperaturowej). Masa i Ciężar pozostaną bez zmian.
1 5 1