Odpowiedzi

2010-03-05T21:01:51+01:00
A) 212,5
b) 37,5
c) 351
d)12,43
e) 60
f) 23,31
g)19,5
h) 4,98

pozdawiam :)
2010-03-05T21:03:10+01:00
A)2,5%*8500=212,5
b)12,5%*300=3750
c)67,5%*520=351
d)5,5%*226=12,43
e)1,5%*4000=60
f)4,2%*555=23,31
g)5,2%*375=19,5
h)1,2%*415=4,98
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:03:11+01:00
2,5%=0,025
0,025*8500=212,5
5,5%=0,055
0,055*226=12,43
5,2%=0,052
0,052*375=19,5
Już nie będę tego zamieniać, to sam/a możesz sobie pozamieniać;p
0,125*300=37,5
0,015*4000=600
0,012*415=4,98
0,675*520351
0,042*555=23,31

Liczę na najlepszą !!!