Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:13:06+01:00
Do jego Ekscelencji Biskupa ............ . Zwracam się z prośbą o udzielenie mi Sakramentu Bierzmowania. Abym mogła stać się w pełni dojrzałą chrześcijanką. Jako patronkę wybrałam sobie Oliwię z Bresci, ponieważ jest przykładem wiary i miłości w Chrystusa.
2010-03-05T21:15:09+01:00
Podanie
Do ( tu wpisujesz imie ksiedza ktory cie prowadzi do bierzmowania )
chcialabym/chcilabym na bierzmowaniu otrzymac imie Oliwka .
jest to taka i taka patronka. wybralam to imie poniewaz ( tu wpisujesz dlaczego ja wybralas) .
i ze z gory dziekujesz za rozpatrzenie twojego podania.

(tu sie podpisujesz)
1 2 1