Odpowiedzi

2010-03-05T22:22:19+01:00
1. wojskowa
2. figaro
3. symfonie
4. kochel
5. księżycowa


;D
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T23:19:52+01:00
"Militarna" symfonia J. Haydna(nazwa) -wojskowa
tu masz z wikipedii troche wiecej:
Symfonia nr 100 w G-dur, Hoboken I/100, jest ósmym z dwunastu tzw London Symphonies napisany przez Józefa Haydna i zakończona w 1793 lub 1794. It is popularly known as the Military Symphony . To jest powszechnie znane jako Wojskowego Symphony.
5 4 5