Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:21:19+01:00
7>2/3 x
21>2x
x<10,5
zatem bralo udziel co najwyzej 10 osob
5 1 5
2010-03-06T01:52:44+01:00
Podczas zebrania samorządu szkolnego propozycje wydłużenia przerwy poparło 7 osób czyli więcej niż (dwie trzecie) uczestników zebrania.
Ile osób uczestniczyło w zebraniu ?

x-liczba osób

7>2/3x /*3

2x<21 /:2
x<10,5

x=10 osób

spr.

7/10>2/3 tak, czyli ok
4 2 4