Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:22:19+01:00

wybralemswietego pawla poniewarz;
Paweł był człowiekiem który po nawróceniu bezgranicznie zaufał Bogu i służył Mu całe swoje życie. byljednym z 12 apostowol
2010-03-05T21:43:42+01:00
Jestem wierzącym człowiekiem,znałem Jana Pawła,nawet osobiście i powiem Ci szczerze on nie cieszyłby się z tysięcy szkół nazwanych jego imieniem.Był wybitną postacią,symbolem miłości i miłosierdzia ale był osobą skromną,nie chciał pośmiertnie być takim jakim jest w naszych oczach.Jesteś młodym człowiekiem i na pewno papież przyjąłby Twoje zdanie;Przyjmij imię św.Stanisława Kostki,symbolu i przedstawiciela ludzi młodych,który swoja postawą i umiłowaniem Boga potrafił pokazać jak silna jest wiara i do czego prowadzi.
Mieszkam 12[km] od "Sanktuarium "św.Stanisława Kostki,tam pierwszy raz widziałem kardynała Wojtyłę,miałem 15 lat,już wtedy wiedziałem ,że jest wielkim człowiekiem a wybór jego na tron Piotrowy wcale mnie nie zaskoczył.Dlatego jak możesz ,zgodnie z intencją Papieża przyjmij imię Stanisław a Jan Paweł bardziej sie ucieszy.