Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-16T20:07:09+02:00
1.RACHUNEK SUMIENIA
2.ŻAL ZA GRZECHY
3.MOCNE POSTANOWIENIE POPRAWY
4.SPOWIEDZ SZCZERA
5.ZADOSCUCZYNIENIE BOGU I BLIZNIEMU
11 4 11
  • Użytkownik Zadane
2009-04-16T20:08:27+02:00
Rachunek sumienia
Żal za grzechy
Szczera spowiedz
Mocne postanowienie poprawy
Zadość uczynienie Panu Bogu i bizniemu
4 4 4
2009-04-16T20:09:00+02:00
-Rachunek Sumienia
-Żal za grzechy
-Mocne postanowienie poprawy
-Spowiedź święta
-Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu
3 5 3
2009-04-16T20:09:08+02:00
Żal za grzechy
mocne postanowienie poprawy
szczera spowiedz zadość uczynienia
zadośćuczynienie


Pozdro ; *
3 4 3