Wprowadzenie do zbiornika wodnego dużych ilości substancji nawożących wodę prowadzi do:
A. wzrostu żyzności wody,
B. tworzenia zakwitów sinic i glonów,
C. zaniku populacji ryb,
D. wszystkie odpowiedzi są prawdziwe.
ODPOWIEDŹ UZASADNIJ !

3

Odpowiedzi

2010-03-05T21:24:44+01:00
Odpowiedź B
Ponieważ znajduje się tam więcej skladników którymi żywią się takie glony, w konsekwencji czego bardzo szybko rosną.
1 4 1
2010-03-05T21:31:23+01:00
Wprowadzenie do zbiornika wodnego duzych ilosci substancji naworzacy prowadzi do zaniku populacji ryb poniewarz nawozy sa szkodliwe i truja ryby bedące w wodzie substancje zawarte w nawozie zatrówaja ryby i populacja malaje .


sorki za ort:D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:32:26+01:00
Wszystkie odpowiedzi są poprawne, czyli odpowiedź (D), ponieważ substacje nawożące mają w sobie takie składniki, które są dobre dla roślin, dlatego zakwitają sinice i glony, a raczej złe dla organizmów, dlatego jest zanik populacji ryb.
1 5 1