Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:40:13+01:00
1 Waleczny
2 Odważny
3.Niezwyciężony
4Wrażliwy
5Mściwy
6Litościwy
7Grożny
8Tajemniczy
9Budzący Strach
10Budzący respekt
11Pokorny(Ponieważ poddał się by ocalić Danusię)
12Człowiek honoru
13Dla przyjaciół łagodny
14Miły
15Enegiczny przed uszkodzeniem ciała i psychiki
2010-03-05T21:42:15+01:00
- ''komes mężny i zamożny''
- ''mąż postawny ogromnej z płowym włosem i płowymi wąsami, z twarzą dziobatą i jednym okiem barwy żelaza''
- ''... gdyby nie chodziło o Danusię, wolałby sam jeden potykać się zw wszystkimi siłami Zakonu''
- ''Był to starzec ogromny (...) Był zupełnie ślepy. Zamiast oczu miał dwie czerwone jamy. Brakowało mu również prawej dłoni (...) Białe włosy spadały mu na ramiona, a broda sięgała pasa''
- ''uczciwy, nigdy nie naruszył praw rycerskich''
- wierzący i religijny
- nie okazywał się zachłannością na pieniądze
- wdowiec
- małomówny
- rządny zemsty na Krzyżakach

Ps. miałam tylko taką notkę.
2010-03-05T21:48:47+01:00
Cechy:
-odważny,
-groźny,
-nieprzewidywalny,
-stanowczy,
-poważny,
-arogancki,
-uczuciowy, (tu się można nie zgodzić, ale walczył o swoją córkę)
-subiektywny,
-szlachetny,
-mściwy,
-chytry,
-nie poddający się (ambitny),
-pokorny,
-potrafiący wybaczać,
-honorowy.