1. Wymień 2 najstarsze ulice Krakowa.
2. Oblicz wg planu Krakowa, ile wynosi odleglosc w lini prostej z centrum nowej huty na kopiec wandy ?
3. Ilu mieszkancow ma Krakow ?(podaj rok z ktorego pochodza dane)
4. Skad dostarczana jest energia elektryczna dla krakowskich mieszkan i domow ?
5. W jakiej strefie oświetleniowej polozony jest Krakow ?
6. Wymien nazwy wszystkich kosciolow znajdujacych sie przy ulicy grodzkiej

dam na pewno za naj! 60 pkt !!!

3

Odpowiedzi

2010-03-05T21:47:03+01:00
1. Piotrkowska, Starbordzka
2. 4,3km
3. 670tys. dane z 2005 r.
4. Z elektrowni Krakowskiej
5.
2010-03-05T21:51:51+01:00
1:Ulica Grodzka ,ulica Kanonicza
2:tego nie wiem
3:Ludność
706.38 tys.
21.85% ludności województwa
zaludnienie: 2161 mieszk./km2 rok 2007
4:Z elektrowni Krakowskiej
5:strefa oświetlenia- umiarkowana
6:Kościół św. św. Piotra i Pawła
Kościół św. Andrzeja
Kościół św. Marcina
Kościół św. Idziego


licze na naj:***
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T22:05:03+01:00
1) Ul. Grodzka, Ul. Floriańska
2) 6,5 km
3) 754 624 z r. 2008
4) Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A. w Krakowie jest odbiorcą energii z EC Kraków
5) Strefa Umiarkowana
6) Kościół św. św. Piotra i Pawła, Kościół św. Andrzeja, Kościół św. Marcina, Kościół św. Idziego ,
1 5 1