Odpowiedzi

2010-03-05T21:43:10+01:00
Przykład:
Kiedy Andrzeja radka próbowali zrusyfikować on postawił na swoje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:46:24+01:00
-wpajają polskim dzieciom obcy alfabet, gramatykę, tradycje, a nawet zwyczaje religijne
-wiara katolicka jest dyskryminowana
-nauczyciel uczył pisać i czytac po rosyjsku
-na lekcjach mowiono tylko po rosyjsku
1 5 1
2010-03-05T21:56:40+01:00
- zakaz mówienia po polsku
Wpajanie polskim dzieciom obcego:
-alfabetu,
-gramatyki,
-tradycji,
-zwyczajów religijnych
- katolicyzm jest dyskryminowany równie silnie, co polskość
1 1 1