Odpowiedzi

2010-03-05T21:49:37+01:00
Dzień pięćdziesiątnicy to 50 dzień po Zmartwychwstaniu Jezusa
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:50:47+01:00
Dzień piędziesiatnicy jest to swięto zielonych światek czyli zesłania ducha świętego na apostołów i maryje w pięćdziesiąty dzień po zmartwychstaniu Pana Jezusa
8 4 8
2010-03-05T21:51:03+01:00
Jest to 40 dni po zmartwychwstaniu (tak mam w notacce z religi:)
7 1 7