Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T21:53:47+01:00
W naszej szkole Dzień Wagarowicza przypadł na bardzo słoneczny dzień . Uczniowie poszczególnych klasa zorganizowali ognisko nad jeziorem. W tym roku nie odbyło się tradycyjnego opuszczenia szkoły. Takie rozwiązanie satysfakcjonowało wszystkich . Wyruszyliśmy o godzinie 9:00 podążając pewnym krokiem oraz z uśmiechami na twarzy . Po dotarciu na miejsce mieliśmy czas na przygotowanie się do różnych konkursów zorganizowanych przez naszych wychowawców . Nasza pani od matematyki dumnie szykowała trudne zagadki matematyczne . Pan od wf rozpalił ognisko gdzie mogliśmy piec kiełbaski . Dwie godziny później rozpoczeły się różne formy spędzenia wolnego czasu . W wspomnianym quizie matematycznym okazała się najlepsza Kasia , a rzutem piłką lekarską - Kuba . I tak mijały nam kolejne godziny . Wróciliśmy zmęczenie , ale pełni wrażen , chętnie na zorganizowanie nie jednego takiego wypadu .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:58:30+01:00
Panowie i panie niech pięknym się stanie ten dzień radosny jakim jest pierwszy dzień wiosny.Niech miłość rozkwita i i szczęście wam służy ale pamiętajcie to nie koniec podróży.Matura i egzaminy niech na wiosnę nie popsują wam miny.
1 5 1