Napisz opis domu .!
używając tych instrukcji .. nie za długi ani nie za krótki:D

1.ogólny widok domu i jego otoczenia
2.najistotniejsze elementy elewacji
3.zbliżenie sie do domu-drobne elementy
4.wejscie do wnętrza -(krtótko minimum 6 zdan)

to tyle aha opis ma byc nie za długi :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T22:24:44+01:00
Moj dom jest bardzo duzy (jednorodzinny) ma 2 pietra i ladny taras oraz bardzo duzo okien.Wokol domu jest wspanialy ogrod pokryty niemal wszedzie zielona trawa i kilkoma drzewami.Z prawej strony domu jest garaz na 2 samochody.Dom jest koloru bezowego a dach koloru brazowego,Przy drzwiach frontowych sa dwie duze kolumny.W domu sa najnowsze okna oraz na poddaszu wyjatkowo duze okna (szczegolnie na to zwracam uwage bo tam mam pokoj).Wchodzac do srdka najpierw jest przedsionek (2x2m) na korki buty itp .Nastepnie wchodzimy dalej i mamy ogromny salon z wielkim telewizorem na scianie .Salon jest polaczony z kuchnia i jadalnia.Na pietrze sa 2 pokoje wyjscie na taras oraz dodatkowa lazienka(lacznie sa 2 jedna na dole) jescze wyzej na poddaszu jest moj pokoj oraz mala silownia.
2010-03-05T22:27:38+01:00
Mój dom jest daleko położony od miasta. W dalekiej wsi, do której prowadzi biała kręta droga wokół błękitne i śliczne jeziora. Wokół domu rozlega się piękny ogród z drzewami owocowymi, z których najpiękniejsza była wiśnia. po środku było małe gospodarstwo, stajenka i prześliczny mały biały domek. Dom składał się z wielu pokoi.