Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:19:17+01:00
Dawniej ludzie mieli studnie , w których znajdowała się woda. Stamtąd ją czerpali.
Możemy oszczędzać wodę zakręcając ją podczas mycia zębów, brania krótszych kąpieli, używania zmywarki
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T22:21:12+01:00
Dawniej ludzie korzystali z wody znajdującej się w rzekach, jeziorach i innych naturalnych zbiornikach wodnych. Kopali również w tym celu studnie skąd wydobywali wodę za pomocą żurawia bądź wiadra.
Obecnie aby oszczędzać wodę możemy:
-zakręcać wodę kiedy myjemy zęby (żeby niepotrzebnie nie leciała),
-używać zmywarki do naczyń
- włożyć cegłę do zbiornika rezerwuaru aby podczas spłukiwania nie leciało zbyt dużo wody (czasami rezerwuary mają źle ustawioną ilość spłukiwanej wody)
- mieszkając w domkach jednorodzinnych itp. zbierać wodę deszczową w beczki/wiadra i podlewać nimi później rośliny, myć samochód itp.