Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T22:28:23+01:00
Niewolnicy buntowali się poniewaz nie mieli praw byli zle traktowani i mieli dużo zajęć
2010-03-05T22:28:40+01:00
- nie chcieli by nimi rządzono( nie chcieli być od kogoś uzależnieni)
- nie chcieli tak ciężko pracować
- chcieli mieć równe uprawnienie w stosunku innych ludzi
- chcieli dostawać wynagrodzenie za pracę
- chcieli mieć godziwie wyznaczone godziny pracy
2 5 2
2010-03-05T22:30:32+01:00
Niewolnicy się buntowali ponieważ nie chcieli być zmuszani do pracy, nie chcieli wykonywać poleceń które rozkazywali..
Oraz nie chcieli by nimi rządzono, nie chcieli bardzoo ciężko pracować i chcieli dostawać nagrodę za pracę ..