Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T23:03:14+01:00
Prosta ma nieskończenie wiele osi symetrii, ponieważ prosta jest nieskończona i w każdym miejscu można by umieścić oś symetrii. Prosta nie ma ani początku ani końca.
29 3 29
2010-03-05T23:08:32+01:00
Prosta symetrii ma nieskończenie wiele.ponieważ prosta sie nie ma końca
12 3 12
2010-03-05T23:09:25+01:00
Prosta ma nieskończenie wiele osi symetrii, a to dlatego, że prosta jest nieskończona czyli nie ma ani początku ani końca.
12 3 12