Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T06:46:55+01:00
Zaznacz cyfry które mają iśc do góry (czyli być indeksem górnym) wybierz w menu "format" pozycje "czcionka". W submenu które sie otworzy w dolnej części zaznacz kratkę "indeks górny" Naciśnij OK. To wszystko.
2010-03-06T11:27:04+01:00
Wpisz w pole tekstowe cokolwiek. Następnie zaznacz to co chcesz miec w indeksie górnym (w twoim przypadku dwie ost dwojki) kliknij na to prawym przyciskiem, wybierz czcionka i w zakładce efekty jest opcja indeks górny.