Odpowiedzi

2010-03-06T08:43:30+01:00
Programy szpiegując działają na zasadzie przesyłania do podanego komputera informacji na ten, co jest w kodzie oprogramowania szpiegującego, programy szpiegujące przesyłają takie informacje jak odwiedzane strony internetowe itp.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T10:42:34+01:00
Wykradają one dane osobowe, numery kont bankowych itp. Zwykle są one na podejrzanych stronach internetowych wyglądających jak normalne strony lub w programach pirackich.
1 1 1