Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T08:53:35+01:00
A)5cm
V=5cm×5cm×5cm=125cm³
P=5cm×5cm×6=150cm²
b)1,4dm
V=1,4dm×1,4dm×1,4dm=2,744dm³
P=1,4dm×1,4dm×6=11,76dm²
c)0,3m
V=0,3m×0,3m×0,3m=0,027m³
P=0,3m×0,3m×6=0,54m²

nie wiem czy dobrze;))

licze na naj.;P
77 4 77
2010-03-06T08:58:04+01:00
A)5cm
p=6*5²=6*25=150cm²
v=5³=125cm³
b)1,4 dm
p=6*1,4²=6*1.96=11.76dm²
v=1.4³=2.744dm³
c)0,3m
p=6*0.3²=6*0.09=0,54m²
v=0.3³=0.027m³
25 2 25
2010-03-06T09:02:54+01:00
V=a <sześcian(trójka u góry)>
Pc=6a (kwadrat)
a) 1 obl V
V=5 <sześcian-3>
V=125 [cm3]
2obl PC:
pc=6* 5<kwadrat>
Pc=6*25
Pc=150 [cm kwadrat]

b)
V=1,4 <sześcian)
V= 2,744 [dm3]
2Obl Pc
Pc=6a [kwadrat]
Pc=6*1,96
Pc=11,76 [dm2]

c) 1 Obl V
V=0,3 <sześcian)
V= 0,027 [m3]
Obl Pc
Pc=6a <kwadrat>
Pc= 6* 0,09
Pc= 0,54 [m2]
20 2 20