Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T08:32:57+01:00
1. Urodził się w Betlejem
2. Jego rodzice: Maryja i Józef
2.Wybawił nas z grzechu
3. Był zrodzony a nie stworzony, współistotny Ojcu.
4. Cierpiał męki na krzyżu
5. Odbył chrzest w Jordanie
6. Uczył się byc cieslą jak Józef
7. Zmarł w wieku 33 lat
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T08:34:14+01:00
1. Urodził się w Betlejem
2. Jego rodzice: Maryja i Józef
2.Wybawił nas z grzechu
3. Był zrodzony a nie stworzony, współistotny Ojcu.
4. Cierpiał męki na krzyżu
5. Odbył chrzest w Jordanie
6. Uczył się byc cieslą jak Józef
7. Zmarł w wieku 33 lat