Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T08:36:51+01:00
P=6a^2
V=a^3

a)
P=6x5^2=150cm^2
V=5^3=125cm^3

b)
P=6x1,4^2=11,76dm^2
V=1,4^3 = 2.744dm^3

c)
P=6x0,3^2=0,54m^2
V=0.3^3=0,027m^3
2010-03-06T08:44:51+01:00
A) P= 6a², wiec 6 × 25 P=150
V= a³, wiec V=125
b) 1,4 dm to 14cm P=1176
V= 2744
c) 0,3 m to 30 cm P=5400
V=27000
2010-03-06T08:45:01+01:00
A) V= a³
V= 5³
V= 125 [cm³]

Pc= 6 a²
Pc=6* 5²
Pc=6* 25
Pc= 150[cm²]

b) 1,4dm= 14cm
V=a³
V= 14³
V= 2744 [cm³]

Pc= 6 a²
Pc=6* 14²
Pc=6* 196
Pc=1176 [cm²]

c) 0,3m = 30 cm
V=a³
V= 30³
V= 27000 [cm³]

Pc= 6 a²
Pc= 6* 30²
Pc=6*900
Pc=5400 [cm²]