Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T08:43:40+01:00
Wychowują dzieci
Rodzą dzieci
Robią zakupy
Zarabiają na życie
Pracują
Są ozdobą świata
Gotują
Prasują
Piorą
Pieką
Wieszają


jest 11 ;) :*
1 5 1
2010-03-06T08:53:42+01:00
W krajach rozwiniętych rola kobiety bardzo się zmieniła.
-kobiety pracują,
-stają się głowami państwa
-zajmują miejsca w parlamencie
-są: córkami,żonami,matkami,wnuczkami,teściowymi,babkami,
synowymi
- są odpoiedzialne za los dziecka
-Są poezją tego świata.


Liczę na naj.;)
1 5 1