Odpowiedzi

2010-03-06T08:40:09+01:00
- wychowują dzieci
- rodzą dzieci
- pracują
- zarabiają na życie
- są ozdobą świata
- gotują
- pieką
- robią zakupy

JEST 8 ;) :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T08:41:27+01:00
- wychowują dzieci
-opiekują się domem
- rodzą potomstwo
- są genialnymi przyjaciółmi
- dobrze doradzają podczas zakupów
-robią zakupy
- doradzając w kwestii ubioru
- są pielęgniarkami, położnymi, przedszkolankami
1 5 1