Odpowiedzi

2010-03-06T08:54:20+01:00
Cześć ; )
Tego narysować ci niestety nie mogę ale postaram sie ci wytlmaczyć .
1.trójkąt ostrokątny i 3 przekątne to bedzie mnie wiecej wyglądać musi byc kąt ostry i przeprowadz trzy przekątne
2. trojkąt prostokątny i 3 przekątne - musisz najpierw narysowac kąt prosrty i złączyc linią bedziewsz wiedziała o co chodzi
3.trójkąt rozwartokątny i 3 przekątne - najperw kąt rozwarty i złączyc linią

Myśle że może z tego ciś ci sie uda

Pa pozdrawiam PaUluSiaaK.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:47:31+01:00
Hej.
1.trójkąt ostrokątny i 3 przekątne to bedzie mnie wiecej wyglądać musi byc kąt ostry i przeprowadz trzy przekątne tak aby się łączyły. miału jeden punkt w środku. Tak samo w pozostałych.
2. trojkąt prostokątny i 3 przekątne - musisz najpierw narysowac kąt prosrty i złączyc linią bedziewsz wiedziała o co chodzi
3.trójkąt rozwartokątny i 3 przekątne - najperw kąt rozwarty i złączyc linią.