Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T13:15:57+01:00
Trzeba byc skromnym
ci ktorzy sie pysznia nie dostana sie do krolestwa n.tylko ci ktorzy placza cierpia itd
milosierni sa blogoslawieni bo okazuja milosierdzie nie sa zli
blogoslawieni sa przesladawani ale przeciez ktorzy przesladuja nie sa blogoslawieni

rob to na takiej zasadzie....
1 4 1
2010-03-08T14:02:57+01:00
Coś w stylu:
-Trzeba być skromnym,
- trzeba pomagać bliźnim
- ludzie dumni nie dostaną się do nieba, tylko Ci którzy na to zasłużyli (bólem, cierpieniem, żallem doskonałym itp. )