Odpowiedzi

2010-03-06T08:53:55+01:00
Drzewo nie rozpacza,
że ma wiele lat.
O przyszłym zwiędnieciu
nie rozmyśla kwiat.
Wilk z tęsknoty za swym
szczenięctwem nie wyje.
Bez lęku przed śmiercią
przyroda wciąż żyje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:02:18+01:00
Jestem Julia
Mam dwanaście lat i…
Lekkiego fioła.
Lecz kręci mnie świat.

Jestem małą blondynką
Z rozczochraną czuprynką.
W domu nie pomagam,
Bo lubię bałagan.

Co do ubioru-
Gardzę spódnicą.
W kwestii miłości-
Będę zakonnicą.

Chociaż nie potrafię,
To lubię grać w nogę.
Też czegoś nie umiesz?
Chętnie Ci pomogę!

Ciągle jestem w biegu,
Ciągle poza domem!
W szkole (nie wiem czemu)
Ochrzcili mnie kujonem.

Kiedy czuję presję,
Popadam w depresję.
Wtedy do mnie nie podchodź!
Daję Ci przestrogę!
Jeśli chcesz zachować
Rękę albo nogę!

Lubię nasz Volumen
I Kasię Mazurek.
Mym największym utrapieniem
Jest szkolny mundurek.

Nie boję się myszy
Lecz pająków ogromnie.
Jeśli chcesz mnie poznać-
Proszę, napisz do mnie!

1 4 1