Odpowiedzi

2010-03-06T09:05:25+01:00
Zainteresowania:
czytanie książek, pisanie opowiadań, lubiła przebywać na łonie natury i wymyślać nazwy dla różnych miejsc.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:07:27+01:00
-chciała zostać nauczycielką
-Lubiła czytać książki
-pisać opowiadania
-przebywać na łonie natury
-wymyślać nazwy różnych miejsc
-Bardzo dobrze się uczyła
-Zachwycała się otaczającym ją światem
-lubiła pisać wypracowania
-lubiła recytować wiersze
-Konsekwentnie realizowała swoje wszystkie pomysły.
-uciekała od smutnego życia codziennego
-Ania z tego powodu każdym nowym miejscu swojego pobytu zawierała nowe przyjaźnie.
-rywalizowała z uczniem swojej klasy o imieniu Gilbert Bleythe
-wymyślała niestworzone historie
-zapisała się do kółka poetyckiego,
25 4 25
dziękuję miałam to na języjk polski