Czy w laptopie takim małym jak sie usuwa zdjęcia to zostają one jeszcze na komputerze? można je przywrócić? jak je usunąć tak na stałe (jak juz je usunełam z kosza)? (ten laptop jest bardzo mały ale nie wiem ile ma ale nie ma nawet miejsca na płyte) :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T09:14:37+01:00
Zdjęcia mozna usunac poprzez dodanie do kosza i oproznienie go
jak oproznisz kosz to nie ma mozliwosci przywrocenia ich wiem bo kiedys tez tak zrobilam i nie moglam ich przywrocic zeczywiscie w malym laptopie zazwyczaj nie ma miejsca na plyty jak w przyszlosci bd chciala je wgrac to skorzystaj z pendraifa
1 1 1
2010-03-06T14:43:49+01:00
Nie da rady przywrócić zdjęcia.
Niema znaczenia czy laptop jest duży czy mały jeżeli kosz został opróźniony to koniec.Jest jeszcze taka możliwość ale nie pamietam jak się to robiło przywracasz system i dalsze ustawienia czyli cofasz komputer w czasie i wszystko co usunełaś to przywraca do tamtego czasu od którego wszystko to usunełaś.
Chyba koniec tematu :)