Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:30:10+01:00
Szczęście, jest to taka niewidzialna nagroda dla nas.
Szczęście, to wiara, że będzie lepiej.
Szczęście to łaska, która kiedyś odejdzie.
Szczęście ukazuje się w wielu niewidzialnych rzeczach.
Szczęście nadaje rytm życia i uśmiech na twarzy.

mam nadzieję zę się podoba
2010-03-06T09:38:33+01:00
O szczęściu
Szczęście to radość , które przychodzi tak rzadko
Szczęście to kwiat czyli coś wyjątkowego
Szczęście to coś wyjątkowego
Szczęście to my dla naszych rodziców
Szczęście to ty dla mnie
Szczęście to Ja dla Boga