Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:38:42+01:00
* istnieje jedyny Bóg, który powołał Proroka Mahometa
* regularne odmawianie modlitwy każdego dnia
* dzielenie się z potrzebującymi czyli dawanie jałmużny
* zachowywanie postów
* odbycie pielgrzymki do miejsca, gdzie urodził się Mahomet
ot te filary powyżej
  • zsd
  • Początkujący
2010-03-06T09:41:08+01:00
1.Wyznanie wiary
2. jałmużna
3.Modlitwa
4.Post
5.Pielgrzymka do Mekki