Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:47:07+01:00
Zad 1
Ep=mgh

Ep=2*1,5*1,62
Ep=4,86 J

Zad 2
Ek1 = (m*v1^2)/2 = (m*0,5^2)*0,5 = (m*0,25)*0,5
Ek2 = (m*v2^2)/2 = (m*2^2)*0,5 = (m*4)*0,5
Ek2/Ek1 = 16
2010-03-06T12:22:37+01:00
Zad1
wiedząc że energia potencjalna zależy od
a) masy ciała
b) wysokości jaką podniesiemy ciało, względem wybranego poziomu odniesienia

Epc=mgh
czyli
m=2kg
g=1.62m/s(kwadratowych
h=1.5m
Epc=2kg*1.62m/s*1.5m
Epc=4,86 J


zad2