Odpowiedzi

2010-03-06T09:49:09+01:00
Rzym założono w 753roku (wiek8)
Amerykę odkryto w 1453 (wiek 15)
Podział cesarstwa w 395r (wiek4)
Upadek cesarstwa rzyumskiego1964rok( wiek 20)
18 3 18
2010-03-06T09:50:05+01:00
Miasto Rzym leży na Półwyspie Apenińskim, nad rzeką Tyber. Legenda głosi, że założył je Romulus w 753 roku p.n.e.(8 wiek)

Amerykę odkryto w 1492 roku 2 października.(15 wiek)

W 395 roku podzielono cesarstwo Rzymskie.(na wschodnie i zachodnie)(4 wiek)

W 476 upadek cesarstwa.(koniec starożytności)(5 wiek)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:50:56+01:00
Rzym założono w 753r.(8 stulecie)
Amerykę odkryto w 1492r(15 stulecie)
Cesarstwo Rzymskie podzielono w 395r.p.n.e(4 stulecie)
Cesarstwo Rzymskie upadło w 476 ( 5 stulecie)

16 3 16