Odpowiedzi

2010-03-06T09:46:38+01:00
Charakteryzujące się bardzo niskim poziomem limfocytów CD4, a więc wyniszczeniem układu immunologicznego (odpornościowego).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T09:49:27+01:00
AIDS powoduje bezbronność organizmu ponieważ otwiera wrota chorobom, które u osoby pozbawionej naturalnej odporności kończą się śmiercią
2010-03-06T09:51:56+01:00
Ostatnie stadium infekcji HIV czyli pełno objawowa choroba AIDS, rozwija się dość gwałtownie, gdyż system odporności jest tak zniszczony przez wirusa, że organizm pozostaje całkowicie bezbronny wobec ataków różnych groźnych chorób.


Liczę na naj.;)
1 5 1