Odpowiedzi

2010-03-06T11:22:45+01:00
Napisz w goegle archiwum wiadomosci swiat i tam bedzie ich pelno ważnych :)
Tak samo z polski wiadomosci archiwum polska lub kraj jak wolisz wyswietli ci sie :)))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T15:04:45+01:00
ŚWIAT!!!
1.03.2010r
Premier Luksemburga straszy spekulantów torturami
Szef Eurogrupy, premier Luksemburga Jean-Claude Juncker zapowiada, że w razie konieczności podejmie stanowcze działania przeciwko spekulacjom na rynkach finansowych, godzącym w Grecję.

2.03.2010r.
Media chwalą Janukowycza: Spełnił oczekiwania UE
Deklarując chęć kontynuowania integracji europejskiej prezydent Ukrainy Wiktor Janukowycz całkowicie spełnił oczekiwania Unii Europejskiej - oceniają ukraińskie gazety. Relacjonują w ten sposób pierwszą wizytę zagraniczną nowego szefa państwa w Brukseli.

3.03.2010r
Rosja obrażona na Janukowycza
Kreml obniżył rangę zapowiedzianej na piątek pierwszej wizyty nowego prezydenta Ukrainy Wiktora Janukowycza w Rosji z oficjalnej na roboczą - informuje dziennik Wiedomosti.

4.03.2010r
Niemcy radzą Grekom: Wyjdźcie z euro, sprzedajcie wyspy
Grecja będzie raczej nie do utrzymania w euro - twierdzi znany niemiecki ekonomista Hans-Werner Sinn.

5.03.2010r
Rumunia przyjmie trzy baterie amerykańskich rakiet
Prezydent Rumunii Traian Basescu oświadczył, że w ramach nowego projektu amerykańskiej tarczy antyrakietowej w Europie jego kraj przyjmie trzy baterie rakiet po osiem wyrzutni pocisków każda.

6.03.2010r
W Chinach brakuje rąk do pracy
Czy chiński wzrost gospodarczy straci swoją najważniejsza podstawę? Firmy rozpaczliwie poszukują niewykwalifikowanych pracowników najemnych. Do obsadzenia pozostają miliony miejsc pracy.

POLSKA !!!

1.03.2010R
Polska najlepiej pomaga krajom byłego ZSRR
Sto projektów rozwojowych m.in. dla Białorusi, Ukrainy, Gruzji, a także Afganistanu i Autonomii Palestyńskiej sfinansuje w tym roku, w ramach programu Pomoc zagraniczna 2010, polski MSZ - poinformował wiceszef tego resortu Paweł Wojciechowski.

WSZYSTKO WZIELAM ZE STRONY :MONEY.PL
PRZEPRASZAM ALE KOMPUTER MI SIE ZACIOL I NIE MOGLAM DOKONCZYC PRZEPRASZAM ;]