Odpowiedzi

2010-03-06T09:56:23+01:00
Moim zdaniem warto budować hydroelektrownie ponieważ wytwarzają one energię bez zanieczyszczania środowiska i jest to też najbezpieczniejsza forma wytwarzania energi ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T09:56:33+01:00
Tak. Ponieważ hydroelektrownie są ekologiczne i nie zanieczyszczają naszej atmosfery. myślę że to jest dobrze pozdrawiam
1 1 1
2010-03-06T09:59:00+01:00
Tak warto budować Hydroelektrownie ponieważ nie emituję sie przez nie duzo dwutlenku węgla. Są one bardzo ekologiczne i przyjemne dla środowiska.



licze na naj :P
1 1 1