Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T17:22:53+02:00
12,5%*80 kg=10kg
80kg+10kg=90 kg
10%*90kg=9kg
90kg-9kg=81kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T17:23:13+02:00
80 kg to 100%
X kg to 12,5%
X = 12,5 razy 80 / 100 = 10 kg
80 kg + 10 kg = 90 kg
teraz te 90 kg stanowi 100% wagi Karola
90 kg to 100%
X kg to 10%
X kg = 90 razy 10/100 = 9 kg
90 kg - 9 kg = 81 kg
2009-10-21T17:31:12+02:00
80kg + 12,5 % z 80 kg
80 kg * 12,5 % = 10 kg
80 kg + 10 kg = 90 kg - tyle ważył po utyciu .

90kg - 10% z 90 kg
90kg * 10 % = 9 kg
90 kg - 9 kg = 81 kg - tyle Pan Karol wałżył po schudnięciu .


Odp: Pan Karol po schudnięciu waży 81 kg .