Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:11:28+01:00
Msza św z gorzkimi żalami(niedziela)
msza św z drogą krzyżową(piątek)
msza św.wielkiego czwartku i wielkiego piątku,czyli przeniesienie najświętszego sakramentu do grobu
sobota -święcenie pokarmów
msza św z niedzieli wielkanocnej-rezurekcja
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T10:35:39+01:00
Wielki Piątek, Wielka Sobota, Gorzkie Żale, Drogi Krzyżowe, Środa Popielcowa
2010-03-06T11:14:10+01:00
Wielki Czwartek-przemienienie Chleb w Ciało,a Wino w Krew Pana Jezusa
Wielki Piątek-śmierć Jezusa na Krzyżu