Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:15:18+01:00
Plan wycieczki Poznania

8 - wyjazd rowerami z pod szkoły
9 - 10 - przejazd rowerami do Centrum Kultury Zamek
10. 30 - śniadanie
11 - udanie sie rowerem na teren Międzynarodowych Targów
13 - obiad w Mc Donald
14 - 15 - przejarzdżka rowerowa nad Jezioro Maltańskie
16 - powrót do szkoły



Mam nadzieję ze chociaz troszke pomogłam
2 5 2
2010-03-06T10:15:38+01:00
Np.Zwiedzasz rowerem całą twoją okolicę oraz wszystkie jego atrakcje;P


Napisałaś/łeś że morze być przykład ;P
1 1 1