Odpowiedzi

2010-03-06T10:26:32+01:00
3.8 + 3.25 * (- 4/7)
---------------------------
3.5 + (1.3 /4)

3.8 + 3.25* - 0.57
---------------------------
3.5 + 0.325

3.8 + 1.8525
---------------------------
3.825

5.6525
--------------------------- = 1.4777777777777777777777777777778
3.825


Mam nadzieję ze pomogłam




5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:35:07+01:00
3,8 - (- 1 3/4) * (- 4/7)
---------------------------
-(-3,5) - (-1 3/4)

=[3,8 - (-7/4)*(-4/7)]:[3 2/4 + 1 ¾ ]=
=[3,8-1] : [ 5 ¼] =
=2,8 : [ 5 ¼] = 2⅘ :5 ¼ = 14/5: 21/4= 14/5 * 4/21 = 8/15


Znak " : " zastępuje kreskę ułamkową

8/15 :10= 8/15*1/10=8/150=4/75
2 5 2