Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-06T10:30:19+01:00
Ciężko jest to napisać ale coś się wykombinuję masz tu ciekawe linki ;)
- http://hatak.pl/news/7497/Avatar_Recenzja/
- http://stacjakultura.pl/4,21,3852,Avatar_recenzja_filmu,artykul.html

Mam nadzieję że pomogłem ...
1 1 1
2010-03-06T10:39:52+01:00
Chciałabym omówić film pt. "Avatar", którego rezyserem jest James Cameron. Został on wyprodukowany 2009r.Avatar jest najbardziej dochodowym filmem w historii kina.Głownymi postaciami seansu są: Sam Worthington Zoe Saldana
Sigourney Weaver Michelle Rodríguez Stephen Lang Joel David Moore
Giovanni Ribisi.
Postacie są bardzo interesujące. Scenografia przemyslana i nowatorska.Akcja była zaskakująca.
Moim zdaniem ten film jest bardzo ciekawy ponieważ jest zrobiony inna technika niż inne filmy. Bardzo zachęcam do oglądaniecia tego seansu.
1 4 1