Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:36:36+01:00
7 ³/₁₀ = 730%
11,02 = 1102%
⁵/₈ = 62,5 %
3,231 = 323,1%
¹/₅₀ = 2%

215 % = 2,15
3,7 % = 0,037
33 ¹/₃ =
66 ²/₃
0,4 % = 0,004


2010-03-06T10:40:01+01:00
Zamień ułamki na procenty
Tego nie umiem rozczytać
Zamień procenty na ułamki:
215%=2 całe i 3/20 albo 215/100 albo 43/25
37/1000
1/3
2/3
4/1000=1/250
2010-03-06T10:45:53+01:00
Zamień ułamki na procenty .

7 ³/₁₀ = 730 %
11,02= 1102 %
⁵/₈= 62,5 %
3,231= 323,1 %
¹/₅₀= 0,02 %

Zamień procenty na ułamki .
215 % 215/1000= 43/200
3,7 %= 3 7/10
33 ¹/₃ = ok. 3333 %
66 ²/₃ = ok. 6667 %
0,4 % = 4/10= 2/5

Nie wszystkich jestem pewna więc w razie czego przepraszam za błędy