Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:40:32+01:00
1911- Wilhelm Wien (1864 – 1928), fizyka
1918- Max Planck (1858 – 1947), fizyka
1944 Otto Hahn (1879 – 1968), chemia
1984 Georges J. F. Köhler (1946-1995), medycyna
1987 Johannes Georg Bednorz (ur. 1950), fizyka
1994 Reinhard Selten (ur. 1930), nauki ekonomiczne
2001 Wolfgang Ketterle (ur. 1957), fizyka
2005 Theodor Hänsch (ur. 1941), fizyka
2007 Peter Grünberg(ur. 1939), fizyka
2007 Gerhard Ertl(ur. 1936), chemia
2008 Harald zur Hausen(ur. 1936), medycyna

Mam nadzieje ze pomogłam ; ))
3 2 3
2010-03-06T10:43:55+01:00
1.1908 Rudolf Eucken Niemcy
2.1910 Paul Heyse Niemcy
3.1912 Gerhart Hauptmann Niemcy
4.1929 Thomas Mann Niemcy
5.1946 Hermann Hesse Niemcy (od 1923 obywatel Szwajcarii)
6.1966 Nelly Sachs Niemcy (od 1952 obywa tel Szwecji)
7.1972 Heinrich Böll Niemcy Zachodnie
8.1999 Günter Grass Niemcy
9.2009 Herta Müller Niemcy
4 3 4