Odpowiedzi

2010-03-06T10:39:52+01:00
Wysoki stopień cywilizacji oznacza np.wysoki poziom cywilizacji komputerowej, samochodowej edukacyjnej i medycznej. niski stopień cywilizacji oznacza ze w dawnych czsach swiat nie był taki uciwilizowany jak teraz np. nie było dobrych sprzętów medycznych i edukacyjnych.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:45:04+01:00
-niski stopień cywilizacji
W tych miejscach na świecie ludzie nie mają bardzo wielkich wygód (często nie mają telewizorów, lodówek itp.)
-wysoki stopień cywilizacji
W tych miejscach jest bardzo dużo skomplikowanych urządzeń mechanicznych, zaawansowany rozwój techniki.
9 4 9