Odpowiedzi

2010-03-06T10:52:02+01:00
Prawdziwe :
-Balladyna,Alina ,Grabie,Wdowa,Kirkor,Pustelnik,Filon ,Kostryn.
-Zabójstwo Aliny przez Balladynę ,
-Ślub Kirkora z Balladyną ,
-Zbieranie malin,


Fantastyczne
-Goplana,Skierka,Chochlik
-Kara zesłana na Balladynę ,
-Zamiana Grabca w wierzbę ,
-wodzenie Grabca po lesie ,
-sprowadzenie przez Skierkę Kirkora do domu wdowy i rozkochanie go w obu córkach ,
Powodzenia ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:53:42+01:00
Wydarzenia realistyczne:
1. Kirkor w chacie Pustelnika.
2. Prośba o radę w wyborze żony.
3. Zwierzenia Pustelnika( króla Popiela III).
4. Obietnica Kirkora.
5. Kirkor w domu wdowy.
6. Niezdecydowanie Kirkora.
7. Potajemne spotkanie Balladyny z Grabcem.
8. Morderstwo Aliny.
9. Wyjazd Balladyny do zamku.
10. Wyprawa Kirkora w sprawie przywrócenia na tron prawowitego króla.
11. Porozumienie Balladyny z Kostrynem.
12. Zabójstwo posłańca Grallona.
13. Uczta na zamku Kirkora.
14. Wyparcie się matki.
15. Wiadomość o śmierci okrutnika Popiela w Gnieźnie.
16. Grabiec z cudowną koroną na głowie.
17. Zabójstwo Grabca- Balladyna w posiadaniu cudownej korony.
18. Walka o władzę- zwycięstwo Balladyny.
19. Otrucie Kostryna.
20. Sądy i wyroki królewskie.
21. Śmierć Balladyny.

Wydarzenia fantastyczne:
1. Tajemniczy świat Goplany.
2. Zadania dla Chochlika i Skierki.
3. Rozmowa Goplany z ukochanym Grabcem.
4. Działalność duszków Goplany.
5. Czary Skierki.
6. Przemiana Grabca w wierzbę.
7. Grabiec królem dzwonkowym z cudowną koroną na głowie.
8. Pożegnanie nadgoplańskiego królestwa.
9. Uderzenie gromu.

Proszę, mam nadzieję że pomoże ;)