Odpowiedzi

2010-03-06T10:43:26+01:00
Była to tak zwana "zimna wojna"
podam ci link http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimna_wojna
5 2 5
2010-03-06T11:13:16+01:00
Nie była to zwykła wojna lecz wojna technolgii wojennych .ZSRR i USA chciało jak najszybciej opracować nowe rodzaje bronii aby zapanować nad tymi drugimi pozdrawiam liczę na 5
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T11:19:03+01:00
Zimna wojna pomiedzy dwoma mocarstwami USA(Stany Zjednoczone Ameryki Półniocnej) oraz ZSRR(Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich) była wojna technologiczną i psychologiczną. Trwała od zakończenia II Wojny światowej aż do upadku ZSRR (koniec XX wieku).
Wrogość i rywalizacja w czasie tej wojny była ogromna toczył się tzw. Kosmiczny Wyścig zbrojeń Rywalizacja o to kto stanie pierwszy na księzycu i o to kto będzie pierwszym człowiekiem w kosmosie byla ogromna ostatecznie oba mocarstwa odniosly połowiczny sukces pierwszym czlowiekiem w kosmosie byl Jurij Gagarin a pierwszym czlowiekiem ktory postwail stope na księżycu byl Neil Armstrong.
Wyścig zbrojen mial miejsce rowniez na lądzie amerykanie strasznie obawiali się ataku nuklearnego ze strony ZSRR wiec budowali schrony.
Oba mocarstwa zetknęły sie podczas wojny w Wietnamie amerykanie zaatakowali Wietnam lecz Wietnam mial pomoc od ZSRR.


Wystarczy???
12 4 12