Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T10:47:23+01:00
O pięknej wiośnie
Jest mi radośnie
Kiedy przychodzisz.
2010-03-06T10:49:03+01:00
On i ona wpatrzeni w siebie
przytuleni głęboko patrzący w oczy,
miłość ich drogą kroczy.
Lecz on chory na oczy
operacji spodziewa się niebawem
A ona trzymając dłoń jego
przy nim jest.
Nie opuszcza go, nie puszcza ręki jego,
bo jak wiadomo i to nie od dziś
miłość zwycięża smutki, żale i wszystko, a
trwa do po dzień dzisiejszy.